Kalite Politikası Sayfayı yazdır

MÜŞTERİLERİMİZ HER ZAMAN ÖDEDİĞİ PARANIN KARŞILIĞINI MAL VE HİZMETLE GERİ ALIR.

İnterplast’ın Kalite bilinci, politika ve hedeflerini oluşturan temel ilkeler, şirketimizin tüm çalışanlarının ve tedarikçilerimizin ortak sorumluluğundadır. Toplam Kalite Yönetimi anlayışımız, tam ve aktif katılım çerçevesinde müşteri mutluluğu, sürekli gelişme ve iyileştirme, tüm iş süreçlerimizde mükemmelliği aramaktır. Bu kapsamda müşteri tatminine ve müşterilerimize en mükemmel mal ve satış sonrası hizmeti sunmaktayız.

Kalite hedefimiz tüketici beklentilerini eksiksiz karşılayan, üstün kalitede, güvenilir HİJYENİK ISLAK HACİM EKİPMANLARI ve HİJYEN EKİPMANLARI ithalatını, üretimini, tasarımını, ve satışını gerçekleştirmektir.

İnterplast kalitesinin sürekliliğini; ancak değişen ve gelişen müşteri beklentilerinin tam ve doğru olarak tespit edilmesi ve karşılanmasıyla mümkün olacağının bilincindedir. Bu nedenle İnterplast’ da tasarım, üretim faaliyetleri, müşteri memnuniyeti ve satış sonrası hizmete, deneyime her zaman yüksek önem verilir. İnterplast’ın satın alımdan satış sonrasına kadar tüm faaliyetlerinde dikkat edilen ana prensip ilk seferde doğruyu yapmak ve sürekli gelişme ile firmanın rekabet gücünü arttırmaktır. Bu amaçla İnterplast tedarikçilerini özenle seçer, onlarla olan ilişkilerini kazan-kazan ilkesiyle sürdürür. Uluslararası teknolojik gelişmeleri takip eder ve çağdaş uygulamaları ürün kalitesine yansıtır. Bu konudaki deneyimlerini çalışanları ve tedarikçileriyle paylaşır ve onları bilinçlendirir. İnterplast, en değerli kaynağı olarak gördüğü çalışanlarının kişisel gelişimlerini desteklemek için kurum içi eğitimlere önem vermektedir.